Dilek Duası, Denenmiş Çok Tesirli - Dua Melekleri | Dua Sitesi

Dilek Duası, Denenmiş Çok Tesirli


Dilek Duası, Denenmiş Çok Tesirli

İnsan, hayatı süresince birçok farklı dileklerin ve arzuların peşinde koşar ve bazen arzusuna ulaşır, dileği gerçek olur; bazen de muradına eremez ve doğal olarak üzülür.

Bu arzular ve dilekler sürecinde başı ciddi şekilde sıkışan insanlar, çoğu defa "dilek duası" arar ve bulduğu dilek duasının da hem birçok kez denenmiş olmasını hem de çok etkili olmasını ister.


İşte ben de bu ihtiyaçtan yola çıkarak, bu yazımı, dilek duasına tahsis etmek istedim; biraz sonra dilek duasının merak ettiğin her ayrıntısına ulaşacaksın.

Öyleyse dilek duasının nasıl yapılacağı konusuna geçelim:

Dilek Duası Nasıl Yapılır?

Her duanın başlangıç kısmının ve tabi ki sonucunun daha bereketli olması için abdestin ve namazın ne kadar hayati bir önem arz ettiği, bilinen bir gerçektir; dolayısıyla dilek duasının da abdest ve namaz ile örgülenmesi gerekiyor.

Kaldı ki namazın ruhsal temizlik, abdestin de bedensel hijyen anlamında çok önemli yerlere sahip olduğunu biliyoruz; öyleyse dilek duası için, işe abdestle başlamalıyız.

Bedensel temizliği simgeleyen abdesti alıp iki rekat hacet namazını da eda ettikten sonra (evet iki rekat hacet namazı kılmalısın abdestten sonra) duanın asıl aşamasına geçebiliriz:

Dilek Duasının Asıl Aşaması

Burada, Allah'ın mukaddes ve mübarek esmalarından medet umacağız, şöyle ki:

Ya Hannan
Ya Mennân
Ya Deyyan
Ya Vedûd
Ya Habib
Ya Rahmân
Ya Rahîm
Ya Cami
Ya Kâfi

Bu 9 esmayı, sırasıyla 90 kez okumalısın; yani hacet namazından sonra her bir esmayı 90 kez okuyup toplamda 810 kez Allah'ın mukaddes isimlerini okumuş olacaksın.

Bu isimleri okuma işi bittikten sonra da 1 Fatiha Suresi ve 3 İhlas Suresi ile dilek duasının manevi gücünü arttırmak gerekiyor.

Ve bu iki mübarek sureden sonraysa, ellerini açıp şöyle dua etmen gerekiyor:

Dilek Duasının Özel Duası

"Ey benim dileğimi benden iyi bilen Rahmân! Sen kulunun yarı yolda kalmasına izin vermez, garip kulunun imdadına yetişirsin. Az önce okuduğum 9 mukaddes esmanın hatırı için benim de imdadıma yetiş, benim de muradımı ver. Rahmân isminin yüzü suyu hatırı için, yaptığım dilek duasını yüce dergahında kabule karin kıl.

Ey Kâfi, sen kuluna her anlamda kifayet edersin. Sen kulunun bir başkasına el açmasına müsaade etmez, bunu kendi gayretine uygun görmezsin. Öyleyse başkasına el açmaktan kurtar beni ve bana dileğimi ver.

Ey Malik, sen mülkün gerçek ve istisnasız sahibisin. Senin rahmet hazinelerin sınırsız olduğu için her kul, senden her istediğini isteyebilir. Benim dileğim de dilek duamın kabulüdür. Lütfen kabul et. Amin!"

Şimdi, dilek duasının gerçek olup olmadığına bakalım:

Dilek Duası Gerçek mi?

Bazı İslam alimleri İslam'da böyle bir duanın olmadığını dile getiriyor olsa da alimlerin çoğu, dilek duasının gerçek olduğunu ifade ediyorlar. En azından benim tespit ettiğim kadarıyla bu, böyle.

Fakat açıkça söylemek gerekir ki dilek duası çok etkili ve denenmiş bir dua olduğu halde, bazı kişiler bu duanın kendi üzerlerinde tesirsiz olduğunu ifade ediyorlar. Peki, bu duanın etkisini görmemen halinde ne yapmalısın?

1. Bir kez daha aynı işlemleri yapıp duayı yeniden dene.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Ben bu duayı yapicam hayırlısindan kolayindan kabul eder inşallah rabbim :) kabul olduğu zaman yazicam buraya ✍️ eğer bir duamizda kabul olmuyorsa rabbim istememiş hakkımızda hayırlı değildir... Yada vakti saati vardır herşeyin en iyisini doğrusunu güzel rabbim ☝️bilir bizler ona teslim olalım tevvekul edelim bekleyelim bakalım ❤️ :)

    YanıtlaSil
  2. İki gün önce Okudum denedim gördüm ve hakkımda hayırlısını kolayını huzurlusunu istedim 🤲 gerçekten Rabbim kabul etti duamı🙏 ❤️☝️🥰🤗 çok şükür Rabbime🥰🤗🙏🤲 ben dargın olduğum cokda özlediğim birisi için barışmak amaçlı yaptım bugün kendiliginden yazdı bana ✍️🥰 barıştık 🤗❤️ sizler ne dileğiniz duanız varsa onun için okuyabilirsiniz...rabbim kabul etsin

    YanıtlaSil