Ol Cihânın Fahrinin Sırrına Kurbân Olayım - Dua Melekleri | Dua Sitesi

Ol Cihânın Fahrinin Sırrına Kurbân Olayım


NA'T-I ŞERÎF

Ol cihânın fahrinin sırrına kurbân olayım
Hutbe‐i "levlâk" inen şânına kurbân olayım
"Kâbe kavseyni ev ednâ"sına kurbân olayım
Ben anın 'ilm ile 'irfânına kurbân olayım
Ben anın esrâr‐ı mi'râcına kurbân olayım

Ol Ebûbekr ü Ömer Osmân Alî dört yârıdır
Ol risâlet bağının anlar gül‐i gülzârıdır
Cümle ashâb hidâyet râhının envârıdır
Ben anın âline ashâbına kurbân olayım
Ben anın ashâb ü ahbâbına kurbân olayım

Ol Hasan hazretlerine zehr içirdi eşkiyâ
Hem Hüseyn oldu susuzlukdan şehîd‐i Kerbelâ
İkisidir asl ü nesl‐i cümle âl‐i Mustafâ
Ben anın âline evlâdına kurbân olayım
Ben anın evlâd u ensâbına kurbân olayım

Cümle ümmetden hayırlıdır o şâhın ümmeti
Ümmetine cümleden artuk eder Hakk rahmeti
Enbiyâ anınla buldu bunca lutf u 'izzeti
Ben anın lûtfuna ihsânına kurbân olayım
Ben anın envâ'‐ı eltâfına kurbân olayım

Her ne denlü enbiyâ vü mürselîn kim geldiler
Ümmeti olmaklığı Hakk'dan temennî kıldılar
Evliyâ ana Niyâzî kul u kurbân oldular
Ben anın ayağının tozuna kurbân olayım
Yoluna gidenlerin izine kurbân olayım

Niyâzî Mısrî
Kuddise Sırruh

Yorum Gönder

0 Yorumlar